0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
پيشنهاد شگفتانه
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Bcaa Professional

پودر بی سی ای ای پرفشنال فانتوم نوتریشن 600 گرمی

شناسه کالا:
شناسه کالا:
انتخاب طعم:
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
تخفیف:
1272000
12 %
قیمت:
1,119,360 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر بی سی ای ای پرفشنال فانتوم نوتریشن 600 گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پودر بی سی ای ای پرفشنال فانتوم نوتریشن، یکی از بهترین مکمل‌های ورزشی بوده و به دلیل دارا بودن ترکیبات بی سی ای ای (آمینواسیدهای شاخه‌دار) ایزولوسین، لوسین و والین در ترکیبات خود، نقش موثری در ساخت عضلات جدید و حفظ توده عضلانی دارد. مکمل فانتوم همچنین از بروز آسیب عضلانی جلوگیری کرده و فرآیند ریکاوری در عضلات را سرعت می‌بخشد. در ادامه اطلاعات کامل‌تری از این محصول و نحوه اثرگذاری آن بر بدن در اختیار شما قرار خواهیم داد. برای آشنایی کامل با این مکمل ورزشی ما را تا انتهای مطلب همراهی فرمایید.

 


 

آمینواسید چیست و چه کاربردی دارد؟

آمینواسیدها نقش بلوک‌های سازنده‌ی پروتئین‌ها را در بدن ایفا می‌کنند. این مولکول‌های آلی از قرارگیری یک گروه آمینه بازی (-NH2)، یک گروه کربوکسیل اسیدی (-COOH) و یک گروه R آلی (یا زنجیره جانبی) ساخته شده‌اند که برای هر اسید آمینه منحصر به فرد خواهد بود. آمینواسیدها به صورت دانه‌های یک تسبیح در کنار یکدیگر قرار گرفته و پروتئین‌ها را تشکیل می‌دهند. تمامی واکنش‌های شیمیایی که درون سلول‌های بدن اتقاق میفتند را پروتئین‌ها کاتالیز می‌کنند. به طور کلی در بدن یک فرد سالم 20 اسید آمینه وجود دارد. آمینواسیدها به 3 دسته تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

  • آمینواسیدهای ضروری: از 20 آمینواسید گفته شده در بالا، 9 مورد در دسته آمینواسیدهای ضروری قرار دارند. این آمینواسیدها بایستی در رژیم غذایی روزانه افراد قرار گیرند چرا که بدن به صورت طبیعی قادر به ساخت آن‌ها نخواهد بود.
  • آمینواسیدهای غیرضروری: 5 مورد دیگر در دسته آمینواسیدهای غیرضروری جای دارند و همانطور که از نام آن‌ها مشخص است، حضور آن‌ها در رژیم غذایی افراد ضرورتی نداشته چرا که بدن انسان به طور طبیعی قادر به ساخت آن‌ها است.
  • آمینواسیدهای مشروط: 6 آمینواسید باقیمانده در دسته آمینواسیدهای مشروط قرار می‌گیرند و تنها در شرایط بیماری‌های خاص یا در مراحل خاصی از زندگی حضور آن‌ها ضرورت دارد.

مکمل فانتوم دارای مقادیر کافی بی سی ای ای در ترکیبات خود بوده و برای مصرف روزانه ورزشکاران مناسب است.

 

 


 

پودر بی سی ای ای پرفشنال فانتوم نوتریشن

پودر بی سی ای ای پرفشنال فانتوم نوتریشن 600 گرمی، یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین مکمل‌های ورزشی بوده و به دلیل ترکیبات کاملی که دارد مورد توجه ورزشکاران و علاقه‌مندان به ورزش قرار گرفته است. مکمل فانتوم دارای آمینواسیدهای شاخه‌دار ایزولوسین، لوسین و والین است. آمینواسید ضروری لوسین سنتز پروتئین را به حداکثر رسانده و نقشی کلیدی در بالا رفتن رشد عضلات بدن دارد. از این رو هر چه میزان لوسین نسبت به دو آمینواسید ایزولوسین و والین بیشتر بوده، نتیجه بهتری کسب خواهد شد. آمینواسید والین نیز از افزایش میزان تریپتوفان جلوگیری کرده و باعث افزایش استقامت بدن می‌شود. به همین جهت پودر بی سی ای ای پرفشنال فانتوم نوتریشن نقش پر رنگی در ساخت عضلات جدید بدن دارد و به حجم‌گیری عضلات کمک بسزایی می‌کند. از سویی دیگر ویتامین B6 موجود در این محصول سوخت و ساز آمینواسیدها را بهبود بخشیده و باعث تولید گلبول‌های قرمز خون و انتقال‌دهنده‌های عصبی در بدن می‌شود.  

 


 

نحوه اثرگذاری پودر بی سی ای ای پرفشنال فانتوم نوتریشن بر بدن

پودر بی سی ای ای پرفشنال فانتوم نوتریشن، باعث افزایش وزن و حجم عضلات بدن بدون داشتن چربی اضافی می‌شود. این مکمل ورزشی دارای ترکیباتی نظیر بی سی ای ای، ال گلوتامین، ویتامین B6 و ویتامین C است. گاهی اوقات حین ورزش کردن پروتئین عضلات تخریب شده و موجب تحلیل رفتن ماهیچه‌ها می‌شود. مکمل فانتوم نقش موثری در ترمیم پروتئین‌های تخریب شده از خود نشان داده است. ورزشکاران حرفه‌ای به ویژه بدنسازان برای شرکت در مسابقات بدنسازی به پروتئین بیشتری نسبت به دیگر افراد نیاز دارند، از این رو مصرف پودر بی سی ای ای پرفشنال فانتوم نوتریشن برای آن‌ها بسیار حائز اهمیت بوده و به افزایش ذخایر پروتئینی بدن آن‌ها کمک شایانی خواهد کرد.

 


 

مزایای مصرف پودر بی سی ای ای پرفشنال فانتوم نوتریشن

  • از تخریب شدن عضلات حین انجام فعالیت‌های بدنی سنگین جلوگیری می‌کند.
  • از استقامت بدن در زمان انجام تمرینات پشتیبانی می‌کند.
  • به فرآیند ریکاوری عضلات پس از تمرینات ورزشی سرعت می‌بخشد.
  • از بروز خستگی و کوفتگی در عضلات بدن جلوگیری می‌کند.
  • موجب افزایش رشد و قدرت عضلات بدن می‌شود.
  • به حفظ توده عضلانی بدن در شرایط فیزیکی سخت کمک شایانی می‌کند.
  • از ایجاد آسیب احتمالی در عضلات پیشگیری می‌کند.
  • پروتئین موردنیاز بدن برای ساخت عضلات جدید را تامین می‌کند.

خطرات احتمالی مصرف پودر بی سی ای ای پرفشنال فانتوم نوتریشن

  • مصرف مکمل فانتوم برای زنان در دوران بارداری و مادران در دوران شیردهی ممنوع است.
  • بهتر از نوجوانان و جوانان زیر 18 سال از مصرف این مکمل ورزشی خودداری کنند.
  • در صورت بروز هرگونه حساسیت دارویی مصرف مکمل را قطع کرده و به پزشک متخصص مراجعه فرمایید.
  • افراد دارای بیماری‌های خاص نظیر بیماری کلیوی، مشکلات کبدی و بیماری دیابت پیش از مصرف این مکمل ورزشی با پزشک معالج خود مشورت کنند.
  • در صورتی که از داروی دیگر در کنار مکمل فانتوم استفاده می‌کنید، نوع آن و مقدار دوز مصرفی را به مربی ورزشی یا دکتر متخصص اطلاع دهید.
  • از مصرف دوزهای بالاتر از دوز پیشنهادی درج شده روی محصول خودداری فرمایید.
  • بهتر است پیش از مصرف این مکمل با کارشناس تغذیه، مربی ورزشی یا پزشک متخصص مشورت نمایید.

نحوه مصرف پودر بی سی ای ای پرفشنال فانتوم نوتریشن

پودر بی سی ای ای پرفشنال فانتوم نوتریشن را بایستی روزانه 4 پیمانه در دو وعده متفاوت مصرف نمایید. به این صورت که 2 پیمانه از این محصول را حدودا 30 دقیقه پیش از آغاز تمرین و 2 پیمانه دیگر را بلافاصله پس از اتمام تمرین ورزشی خود در مقدار کافی آب ترکیب کرده و میل کنید.

میزان مصرف

همانطور که در بالاتر نیز به آن اشاره نمودیم، پودر بی سی ای ای پرفشنال فانتوم نوتریشن را باید روزانه 4 پیمانه مصرف نمایید. بهتر است 2 پیمانه از این مکمل ورزشی را پیش از تمرین و 2 پیمانه دیگر را پس از اتمام تمرین میل فرمایید. از مصرف دوزهای بالاتر این محصول به صورت سرخود خودداری کنید.

شرایط نگهداری پودر بی سی ای ای پرفشنال فانتوم نوتریشن

پودر بی سی ای ای پرفشنال فانتوم نوتریشن 600 گرمی را باید در دمای اتاق (دمای 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد)، دور از رطوبت احتمالی و تابش مستقیم نور خورشید نگهداری فرمایید. همچنین از در دسترس قرار دادن این مکمل ورزشی نزدیک کودکان اکیدا خودداری نمایید.

 


 

سایر ترکیبات موثر در کنار پودر بی سی ای ای پرفشنال فانتوم نوتریشن

مصرف بی سی ای ای پیش از تمرین انرژی لازم برای ورزش کردن را در اختیار شما گذاشته و استقامت بدن شما را بالا می‌برد. از سویی دیگر BCAA می‌تواند از تحلیل رفتن عضلات حین انجام تمرینات سنگین جلوگیری کند. بهترین زمان مصرف برای مصرف آن 15 تا 30 دقیقه پیش از آغاز تمرین است. شما می‌توانید برای گرفتن نتیجه بهتر از این مکمل ورزشی، آن را در کنار مکمل آمینو مصرف نمایید.

 


 

خرید پودر بی سی ای ای پرفشنال فانتوم نوتریشن

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات پودر بی سی ای ای پرفشنال فانتوم نوتریشن

عنوان

مقدار

درصد مصرف روزانه

HMB

1000 mg

*

BCAA 2:1:1

5000 mg

*

L-Glutamine

3500 mg

*

Vitamin C

500 mg

*

Vitamin B6

10 mg

*

 

مقادیر ذکر شده در جدول بالا به ازای هر 2 پیمانه (معادل 10 گرم) از پودر بی سی ای ای پرفشنال فانتوم نوتریشن گفته شده است.

 

پودر بی سی ای ای پرفشنال فانتوم نوتریشن 600 گرمی
پودر بی سی ای ای پرفشنال فانتوم نوتریشن 600 گرمی
تخفیف:
1272000
12 %
قیمت:
1,119,360 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;