0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
پيشنهاد شگفتانه
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Moonstone

اُدو پرفیوم زنانه پیراسی مدل مون استون

شناسه کالا: 817959
شناسه کالا: 817959
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
تخفیف:
1300000
20 %
قیمت:
1,040,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم زنانه پیراسی مدل مون استون
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اُدو پرفیوم زنانه پیراسی مدل مون استون

اُدو پرفیوم زنانه پیراسی مدل مون استون (Moonstone) یکی از عطرهای فوق‌العاده خاص و عالی مناسب خانم‌ها است. این عطر توسط برند پیراسی در سال 2020 در حجم 100 میل در بسته‌بندی بسیار شیک و منحصر به فرد تولید و به بازار عرضه شد. شیشه مات زرشکی رنگ این عطر و همچنین طراحی درب خاص آن زیبایی و خاص بودن این عطر را چندین برابر کرده است. بنابراین شما برای هدیه دادن به یک بانوی با سلیقه و خوش استایل می‌توانید این عطر را خریداری کنید. عطر زنانه پیراسی مدل مون استون از زمان تولید تا همین امروز طرفداران بسیار زیادی داشته است.

 


 

معرفی اُدو پرفیوم زنانه پیراسی مدل مون استون

عطر و ادکلن زنانه برند پیراسی در بازار تنوع بسیار زیادی دارد. به همین منظور شما براساس سلیقه و نوع استایل خود و همچنین متناسب با فصل می‌توانید یکی از این مدل‌ها را خریداری و طی روز استفاده کنید. در ادامه قصد داریم درباره ویژگی‌های اُدو پرفیوم زنانه پیراسی مدل مون استون بیشتر صحبت کنیم. بنابراین با مطالعه این ویژگی‌ها متوجه خواهید شد که این عطر مناسب شما است یا خیر؟

عطر زنانه پیراسی مدل مون استون با غلظت اُدوپرفیوم تولید و به بازار عرضه می‌شود. بنابراین این محصول ماندگاری و قدرت پخش بالایی دارد و افراد می‌توانند با یک اسپری از این ادکلن به لباس یا بدن خود، در طول روز خوش عطر و بو باشند. 

طبع معتدل و همچنین طعم شیرین و گلی این عطر و ادکلن زنانه موجب شده تا این محصول برای تمامی ساعات روز به خصوص فصول سرد سال مانند زمستان و پاییز بسیار مناسب باشد. بنابراین اگر شما یک عطر برای مصرف روزانه خود می‌خواهید، مدل مون استون بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. 

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این عطر سبک مدرن آن است. با توجه به سبک مدرن، این عطر می‌تواند برای هر موقعیت و هر سلیقه‌ای مناسب باشد. بنابراین خانم‌های مهمانی‌های رسمی و غیررسمی و همچنین محیط کار می‌توانند از این ادکلن استفاده کنند و همیشه از نگاه مخاطبین خاص به نظر برسند. 

خانواده بویایی عطر زنانه پیراسی مدل مون استون میوه‌ای و گلی است و آکوردهای به کار گرفته شده در ساخت این عطر گل و وانیل است. به همین دلیل پس از اسپری کردن این عطر روی لباس و گذشت مدت زمان کوتاه، عطر وانیل روی لباس یا بدن شما ماندگار خواهد شد.

برخی از نت‌های به کارگرفته شده در این عطر عبارت است از:

  • نت‌های آغازین: توت سیاه، شاه توت
  • نت های میانی: گل یاسمن، گل رز
  • نت های پایان: وانیل، مشک سفید، درخت سرو اطلس

 


 

نحوه خرید اُدو پرفیوم زنانه پیراسی مدل مون استون

این عطر زنانه برند پیراسی یک مدل منحصر به فرد و فوق‌العاده است. بنابراین اگر به دنبال خاص بودن استایل خود هستید؛ خرید اُدو پرفیوم زنانه پیراسی مدل مون استون را به شما توصیه می‌کنیم. برای خرید کافیست همین حالا به فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین صبا سر بزنید و با ثبت سفارش، این محصول را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. 

 

 

اُدو پرفیوم زنانه پیراسی مدل مون استون
اُدو پرفیوم زنانه پیراسی مدل مون استون
تخفیف:
1300000
20 %
قیمت:
1,040,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;