0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه
برند:
دسته بندی: ضد آفتاب

Sunblock Cream For Men Spf50

کرم ضد آفتاب مردانه آردن مناسب برای انواع پوست با SPF50

شناسه کالا: 301517
شناسه کالا: 301517
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
132,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد آفتاب مردانه آردن مناسب برای انواع پوست با SPF50
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کرم ضد آفتاب مردانه مانند سایر ضد آفتاب‌ها، یک محصول مراقبتی موضعی است که برای پیشگیری از آفتاب سوختگی استفاده می‌شود تنها با این تفاوت که برای پوست ضخیم و مودار آقایان طراحی شده و مانند یک سد برای پیشگیری از نفوذ اشعه‌های مضر بر پوست عمل می‌کند.

آردن به عنوان اولین گروه محصولات تخصصی بهداشت و مراقبت از پوست در ایران با قدمتی نزدیک به سی سال، به نیازهای روز‌افزون مصرف‌کنندگانی که دید حرفه‌ای و علمی‌تر نسبت به مراقبت‌های بهداشتی و درمانی پوست را داشتند طراحی و تولید کرده است. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی کرم ضد آفتاب مردانه آردن مناسب برای انواع پوست با Men Sunscreen Cream Spf50 SPF50 که در داروخانه آنلاین صبا با قیمتی مناسب در موجود است بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم ضد آفتاب مردانه آردن بر پوست چگونه است؟

کرم ضد آفتاب مردانه آردن، با توجه به اینکه آقایان ساعات بیشتری از روز را در بیرون از منزل می گذرانند و در معرض تابش نور خورشید، آلودگی هوا و سایر آلودگی‌های محیطی هستند، تولید شده است. در فرمولاسیون این کرم علاوه بر فیلترهای ضد آفتاب به منظور محافظت از پوست آقایان در برابر اشعه‌های مضر خورشید، از عصاره چای سبز نیز جهت حفاظت از پوست در مقابل عوامل مخرب زیست محیطی استفاده شده است. این کرم دارای ساختاری بسیار سبک است و بر روی پوست حالت چرب و براق ایجاد نمی‌کند.

 


 

 ترکیبات کرم ضد آفتاب مردانه آردن

مواد اولیه به کار رفته در این محصول عبارتند از:

اتیل هگزیل متوکسی سینامات، اکتوکرایلن، متیل بیس بنزوتریازولیل تترا متیل بوتیل فنل، بوتیل متوکسی دی بنزوئیل متان، سیکلوپنتاسیلوکسان، دایمتیکون کراس پلیمر، ستیل فسفات، استایرن آکریلات کوپلیمر، اتیل هگزیل سالیسیلات، بیزوکس، کاپریلول گلیسین، هگزیلن گلیکول، سارکوزین عصاره سینامون، پلی متیل متاکریلات، مخلوط پارابن‌ها در فنوکسی اتانول، ستئاریل الکل، گلیسیرین، گلیسریل استئارات، سدیم PCA، تری اتانول آمین، ژل آلوئه ورا، اوره، سدیم هیالورونات، اکتوین، اتیل هگزیل تریازون، توکوفریل استات، روغن درخت چای، پانتنول، عصاره چای سبز، وینیل پیرولیدون هگزادسن کوپلیمر، بیزابولول، آلکیل آکریلات کراس پلیمر، سدیم آسکوربیل فسفات، رتینیل پالمیتات، سدیم لاکتات، دی سدیم ا د ت ا، یوبیکینون، اسانس، آب دیونیزه.

در ادامه به بررسی برخی مواد موثره موجود در کرم ضد آفتاب مردانه آردن پرداخته‌ایم:

 عصاره سینامون

عصاره سینامون باعث رطوبت رسانی موثر به پوست شده، از بروز خشکی، کشیدگی و قرمزی در بافت پوست پیشگیری کرده و طراوت و نرمی پوست را افزایش می‌دهد.

 سیکلوپنتاسیلوکسان

سیکلوپنتاسیلوکسان یک ماده متداول در محصولات مراقبت از پوست و بدن است که برای بهبود بافت فرمولاسیون استفاده می‌شود و به محصولات کمک می‌کند تا روی پوست صاف و یکنواخت شوند. همچنین دارای مزیتی است که به عنوان یک سد محافظ برای پوست عمل کرده و از پوست در برابر از دست دادن رطوبت، آلرژی‌ها و باکتری‌ها محافظت می‌کند.

توکوفریل استات

توکوفریل استات نوعی ویتامین E و یک آنتی اکسیدان است که به مبارزه با آسیب رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند و بهبود پوست را سرعت می‌بخشد تا علائم پیری را کاهش دهد. همچنین این ترکیب در محصولات مراقبت از پوست، رطوبت لازم را فراهم می‌کند و یک مانع محافظ روی پوست تشکیل می‌دهد تا از خروج رطوبت جلوگیری کند.

 روغن درخت چای

روغن درخت چای از برگ‌های درخت بومی استرالیا به نام Melaleuca Alternifolia تهیه می‌شود. این روغن دارای خواص آنتی‌اکسیدانی، ضدعفونی و ضد التهابی است که برای افزایش سطح سلامت پوست و مو ضروری هستند. به ارمغان آوردن پوست و مویی درخشان، سالم و عاری از هرگونه بیماری وظیفه‌ای است که روغن درخت چای به خوبی از عهده انجام آن برمی‌آید.

بیزابولول

آلفا بیزابولول طبیعی جز اصلی و فعال گل بابونه است؛ که به عنوان یک عامل ضد تحریک عمل می‌کند، به صورتی که از پوست در مقابل آسیب‌های روزمره محافظت کرده و روند ترمیم پوست تحریک شده را ارتقا می‌دهد.

 عصاره چای سبز

چای سبز حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدانی است. یکی از مهم‌ترین خواص آنتی‌اکسیدان‌ها، محافظت از پوست در برابر عوامل استرس‌زای محیطی است. آنتی اکسیدانی که در عصاره چای سبز وجود دارد در بهبود وضعیت پوست نیز زبانزد است.

 


 

ویژگی‌های کرم ضد آفتاب مردانه آردن

  • دارای ترکیبات ضد التهاب جهت کاهش قرمزی و برافروختگی ناشی از نور خورشید
  • حفاظت کامل از پوست در برابر اشعه‌های UVA -UVB -IR و بلولایت
  • حافظت از پوست در برابر سرطان و پیری زودرس
  • محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد
  • بدون ایجاد رنگ غیر طبیعی بر روی پوست
  • محافظت از پوست در برابر آلودگی هوا
  • محافظت در برابر تیره شدن پوست
  • حاوی فیلترهای فیزیکی و شیمیایی
  • تنظیم ترشح چربی پوست

 


 

مزایای استفاده از کرم ضد آفتاب مردانه آردن چیست؟

حفاظت در برابر آفتاب مهم‌ترین تدبیری است که برای مراقبت از پوست می‎‌توان به کار بست. مواجهه مستقیم با نور خورشید موجب چین و چروک و خشکی پوست می‌‎شود. کرم ضدآفتاب مردانه آردن علاوه بر تنظیم ترشح چربی، موجب رطوبت رسانی و التیام پوست می‌شود. این ضدآفتاب دارای بافتی سبک و بی‌رنگ است و اثر سفیدی بر روی پوست نمی‌گذارد. استفاده‌ روزانه از کرم ضد آفتاب مخصوص آقایان جهت محافظت پوست در برابر اشعه‌های آسیب رسان UVB، UVA و بلولایت، سرطان و جلوگیری از پیری زودرس آن توصیه می‌شود.

 نحوه مصرف کرم ضد آفتاب مردانه آردن

پیش از مصرف از این ضد آفتاب به نکات زیر توجه کنید:

  • قبل از مصرف ضد آفتاب، ابتدا مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • 15 الی 20 دقیقه پیش از قرار گرفتن در نور آفتاب، ضدآفتاب را روی پوست مالیده تا به خوبی جذب پوست شود
  • لازم است که هر 2 الی 3 ساعت مصرف ضدآفتاب تمدید شود، چرا که اثر آن از بین می‌رود (برای تمدید آن لازم نیست که ضد آفتاب قبلی شسته شود)

 


 

استفاده از کرم ضد آفتاب مردانه آردن برای چه افرادی مناسب است؟

 با توجه به اینکه نور خورشید به شیوه‌‎های گوناگون بر پوست تاثیر می‎‌گذارد و از آنجا که بیشتر تغییرات وابسته به پیری پوست ناشی از مواجهه با نور خورشید است. لذا کرم ضد آفتاب مردانه آردن مناسب برای انواع پوست با SPF50 Men Sunscreen Cream Spf50 دارای فرمولاسیون فاقد چربی است و یک گزینه مناسب برای مصرف روزانه آقایان منضبط به مراقبت پوستی است.

کرم ضد آفتاب مردانه آردن مناسب برای انواع پوست با SPF50
کرم ضد آفتاب مردانه آردن مناسب برای انواع پوست با SPF50
قیمت:
132,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;

آخرین محصولات مشاهده شده