0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Essential Intensive Lifting Serum

سرم لیفتینگ قوی اسکین کد

شناسه کالا: 815314
شناسه کالا: 815314
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
1,739,300 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: سرم لیفتینگ قوی اسکین کد
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اسکین کد این برند مطرح سوئیسی در سال 1998 توسط پرنس نیکلاس ماسالاسکی تاسیس شد. هدف این کمپانی تولید محصولات مراقبت از پوست و در صدر آن‌ها جوان‌کننده و ضد پیری بود که توانست با استفاده از ماده‌ای به نام گلوکان-CM به آن دست پیدا کند و محصولات متنوعی با این روش تولید و عرضه کند. محصولات اسکین کد در دو لاین Essential و Exclusive تولید می‌شوند. در لاین Essential انواع محصولات مراقبتی مانند پاک کننده‌ها، مرطوب کننده‌ها، محصولات زیبایی پوست، محصولات ضد پیری و ضد لک وجود دارند و در لاین Exclusive محصولات تخصصی برای ترمیم بافت‌های پوست و پیشگیری از پیری پوست ساخته می‌شود. در ادامه این مطلب قصد داریم یکی از محصولات موجود در خط تولید Essential به نام سرم لیفتینگ قوی اسکین کد را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 

کرم ضد چروک و لیفتینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

بروز چین و چروک و پیری پوست امری اجتناب ناپذیر است و دیر یا زود برای هر فردی اتفاق خواهد افتاد اما امروزه با وجود انواع محصولات مراقبت از پوست می‌توان آن را به تعویق انداخت. کرم‌های ضد چروک و لیفتینگ صورت از جمله همین محصولات هستند که در ترکیبات آن‌ها از موادی استفاده شده است که با استفاده مداوم از آن‌ها ضمن حفظ سلامت پوست می‌توان از روند پیری زودرس و بروز مشکلات پوستی نیز پیشگیری کرد. سرم لیفتینگ قوی اسکین کد با برخورداری از ترکیبات منحصر به فرد می‌تواند موجب شادابی و طراوت پوست شود.

 

نحوه اثرگذاری سرم لیفتینگ قوی اسکین کد بر پوست چگونه است؟

کرم لیفتینگ اسکین کد دارای فرمولاسیونی غنی از ترکیبات تقویت کننده و جوانساز بوده که قادر است به طور عمقی به لایه‌های زیرین پوست نفوذ کرده و تمام سلول‌های پوست را تغذیه و ترمیم کند.

 

ترکیبات موجود در سرم لیفتینگ قوی اسکین کد

ترکیبات Skincode Intensive Lifting Serum عبارتند از: ویتامین‌های A،C وE، عصاره آلوئه ورا و CM گلوکان، هیالورونیک اسید. در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی مواد موثره موجود در سرم لیفتینگ قوی اسکین کد را آورده‌ایم:

هیالورونیک اسید

از مهم‌ترین ترکیبات موجود در  سرم لیفتینگ اسکین کد، هیالورونیک اسید است که به عنوان عامل ضد پیری قوی و برطرف‌کننده افتادگی و شل شدگی پوست در این محصول به کار رفته و استحکام از دست رفته را به پوست باز می‌گرداند.

هیالورونات سدیم

هیالورونات سدیم موجود در سرم لیفتینگ قوی اسکین کد با آبرسانی عمیق پوست از دهیدراته شدن پوست و عوارضی که در پی دارد پیشگیری کرده و موجب نرمی و لطافت پوست می‌شود.

عصاره آلوئه ورا

سرم لیفت صورت اسکین کد با برخورداری از عصاره آلوئه ورا خاصیت ترمیم کنندگی و رطوبت‌رسانی قوی برای پوست داشته و موجب طراوت و شادابی پوست می‌شود.

ویتامین‌های A، C و E

سرم اسکین کد حاوی ویتامین های A، C و E بوده که با خاصیت آنتی اکسیدانی قوی از پوست در مقابل انواع آلودگی‌ها و رادیکال‌های آزاد محافظت کرده و موجب شفافیت و شادابی پوست می‌شوند.

CM گلوکان

CM-گلوکان موجود در فرمولاسیون کرم لیفت اسکین کد یک ترکیب درمانی و موثر بوده که نقش مهمی در بهبود روند ترمیم و بازسازی پوست داشته و به عنوان ماده‌ای مغذی، سیستم دفاعی پوست را تقویت کرده، روند ترمیم و بازسازی سلول‌های آسیب دیده را بهبود بخشیده، خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست را افزایش داده و همچون سپری از پوست در مقابل عوامل مخرب و رادیکال‌های آزاد مراقبت می‌کند.

 

ویژگی‌های سرم لیفتینگ قوی اسکین کد

  • برطرف‌کننده خطوط ریز و چروک‌های پوست
  • بهبود دهنده روند ترمیم و بازسازی پوست
  • افزایش‌دهنده استحکام و سفتی پوست
  • افزایش‌دهنده روشنی و شفافیت پوست
  • تقویت‌کننده سیستم دفاعی پوست
  • برطرف‌کننده افتادگی پوست
  • مرطوب‌کننده عمیق پوست
  • جوان‌کننده پوست

 

مزایای مصرف سرم لیفتینگ قوی اسکین کد

از مهم‌ترین مزایای استفاده مداوم از سرم لیفتینگ قوی اسکین کد فرمولاسیون منحصر به فرد آن است که نقش موثری در بهبود روند ترمیم و بازسازی پوست ایفا می‌کند و موجب افزایش استحکام و خاصیت ارتجاعی پوست می‌شود.

 

نحوه مصرف سرم لیفتینگ قوی اسکین کد

قبل از استفاده از سرم لیفتینگ قوی اسکین کد به نکات زیر توجه کنید:

  • پیش از مصرف سرم لیفتینگ قوی اسکین کد، ابتدا مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • پیش از مصرف سرم لیفتینگ قوی اسکین کد پوست خود را با شوینده مناسب بشویید
  • مقداری از سرم لیفتینگ اسکین کد را روی پوست صورت یا گردن قرار داده و به آرامی ماساژ دهید
  • برای کسب نتیجه مطلوب روزانه دو مرتبه صبح و شب از این محصول استفاده کنید
  • برای داشتن پوستی جوان و شاداب در استفاده از این محصول مداومت داشته باشید و به صورت مرتب مصرف کنید

 

استفاده از سرم لیفتینگ قوی اسکین کد برای چه افرادی مناسب است؟

کمپانی اسکین کد این محصول خود را فاقد مواد معطر، نگهدارنده، رنگ و مشتقات حیوانی تولید کرده بنابراین برای همه افراد با حساس‌ترین پوست‌ها نیز قابل استفاده است. 

 

خرید سرم لیفتینگ قوی اسکین کد

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 

یادداشت پایانی

کمپانی اسکین کد در این محصول خود از ترکیبات فعال کلیدی و درمانی استفاده کرده است که در بسیاری از داروها نیز به منظور بازسازی سلولی و تقویت سیستم دفاعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. سرم لیفتینگ قوی اسکین کد با بهره‌مندی از مواد اولیه موثر و مرغوب به جنگ پیری می‌رود و موجب استحکام و جوانی پوست می‌شود.

سرم لیفتینگ قوی اسکین کد
سرم لیفتینگ قوی اسکین کد
قیمت:
1,739,300 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;