0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه
برند:
دسته بندی: زانو بند

Moisture Control Knee Support 2024-45696 Medium

زانو بند اسپرت با کنترل رطوبت فوتورو کد 45696 مدل 2024

شناسه کالا: 824998
شناسه کالا: 824998
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: زانو بند اسپرت با کنترل رطوبت فوتورو کد 45696 مدل 2024
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

گاهی اوقات به دلیل پیچ خوردن، کشیدگی، آرتروز، رگ‌به‌رگ شدن و ضرب دیدن زانو، احساس درد می‌کنید که نه آنقدر شدید است که نیاز به گچ گرفتن داشته باشد و نه آنقدر خفیف است که با استفاده از پمادهای موضعی و گرم نگه داشتن درمان شود. بعضی از آسیب‌ها در درجه متوسط قرار می‌گیرند که اگر به آن‌ها رسیدگی نشود، ممکن است آسیب وارد شده شدیدتر شود و درد بیشتری را متحمل شوید.

استفاده از زانو بند اسپرت با کنترل رطوبت فوتورو کد 45696 مدل 2024 می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. این محصول با گرم نگه داشتن زانو، سطح قابل تنظیمی ‌از فشار و حمایت را به این ناحیه اعمال می‌کند و در نتیجه باعث تسکین درد، ورم و التهاب می‌شود.

 


 

زانو بند اسپرت با کنترل رطوبت فوتورو مدل 2024 برای چه افرادی مناسب است؟

اگر در اثر ورزش و کار زیاد، زانوی شما دچار آسیب شده است؛ می‌توانید از زانو بند اسپرت فوتورو مدل 2024 استفاده کنید. این زانو بند، با درجه حمایتی متوسط (Moderate) ساخته شده است و برای دردهای متوسط مناسب است. به طور کلی این محصول با ایجاد گرمای تسکین دهنده در ناحیه زانو، موجب کاهش درد و حمایت زانو می‌شود.

این زانوبند که از در دسته ساپورت‌های پا با قابلیت حمایت از زانو آسیب دیده دسته بندی می‌شود، با ایجاد و اعمال فشار روی زانو می‌تواند ورم و التهاب این ناحیه را بهبود ببخشد. بنابراین برای افرادی که دچار آرتروز، استئوآرتریت، پیچ خوردگی، رگ‌به‌رگ شدن، ضرب دیدگی و آسیب‌های ناشی از کار زیاد و فشار مکرر هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 


 

نحوه استفاده از زانو بند اسپرت با کنترل رطوبت فوتورو مدل 2024

برای استفاده از زانو بند اسپرت فوتورو تنها کافی است زانو بند را مانند شلوار بپوشید و شیار دایره‌ای آن را روی کشکک زانوی خود قرار دهید. سپس با استفاده از چسب‌های بالا و پایین این محصول، میزان استحکام و سفتی آن را دور زانوی خود تنظیم کنید.

توجه داشته باشید که:

  • به هیچ وجه محصول را داخل ماشین لباسشویی نیاندازید.
  • محصول را با دست و با استفاده از آب سرد و صابون بشویید. در هنگام آبگیری، زانو بند را پیچ ندهید.
  • در صورت استفاده مداوم و طولانی، محصول را از نظر ساییدگی و پارگی چک کنید.
  • در صورت پارگی و خراب شدن کش‌های این محصول، نسبت به خرید یک زانو بند جدید اقدام کنید.

 


 

ویژگی‌های زانو بند اسپرت با کنترل رطوبت فوتورو مدل 2024

زانو بند اسپرت فوتورو از مواد نرم و الاستیک ساخته شده است که به راحتی با فرم زانو شکل می‌گیرد و انعطاف پذیری بالایی دارد. این محصول از خواص ضد حساسیت برخوردار است که در استفاده طولانی مدت، هیچ گونه قرمزی و خارش پوستی ایجاد نمی‌کند. خاصیت ضد تعریق بودن این زانو بند نیز در جلوگیری از تعریق و ایجاد رطوبت بر اثر استفاده زیاد موثر است.

از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به حمایت گرمایشی آن اشاره کنیم که باعث ایجاد گرما در زانو و در نتیجه افزایش گردش خون در این ناحیه می‌شود. درنتیجه به کاهش تورم و همچنین تسکین درد کمک بسیاری می‌کند. البته ناگفته نماند که اعمال فشار متناسب این محصول در زانو و کشکک نیز در کاهش تورم و التهاب مفصل موثر است.

 در نهایت باید اشاره کنیم که این بریس زانو خاصیت ضد میکروبی دارد و قادر است از فعالیت قارچ‌ها و باکتری‌ها در ناحیه زانو جلوگیری کند. در نتیجه بیماری و عارضه عفونی یا قارچی در این ناحیه دیده نمی‌شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت تنفس پوست و جاذب رطوبت
  • قدرت کشسانی عالی به منظور خم پذیری محصول در پشت زانو
  • برخورداری از بندهای کشی قابل تنظیم
  • مناسب برای کشیدگی لیگامنت، آرتروز، پیچ خوردگی، کشیدگی تاندون، ضرب خوردگی و...
  • قابل شستشو
  • قابل استفاده برای هر دو زانو چپ و راست

اگر زانوی شما به شدت آسیب دیده و امکان خرید حضوری را ندارید، می‌توانید به سایت داروخانه صبا مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنید تا در اسرع وقت به دستتان برسد.

 

 


 

مزایای استفاده از زانو بند اسپرت با کنترل رطوبت فوتورو مدل 2024

مزیت استفاده از زانو بند اسپرت با کنترل رطوبت فوتورو کد 45696 مدل 2024 این است که به صورت حمایتی روی زانو قرار می‌گیرد و با ایجاد گرما در این ناحیه موجب کاهش درد زانو می‌شود. این محصول برای استفاده در افراد دارای آرتروز بسیار موثر است و با جلوگیری از حرکات اضافه مفصل و کشکک، موجب تسکین درد و همچنین تکمیل روند درمان در کنار فیزیوتراپی می‌شود.

مزیت دیگر این محصول این است که از مواد فاقد حساسیت و رطوبت‌گیر ساخته شده است که ضمن جذب رطوبت ناشی از تعریق، مانع خیس شدن زانو و خارش پوست بر اثر استفاده طولانی مدت می‌شود. همچنین این زانو بند مجهز به دو بند کشی است که به وسیله آن‌ها می‌توانید سایز محصول را متناسب با دور زانوی خود تنظیم کنید.

اعمال فشار با توزیع یکسان در زانو، از مهم‌ترین مزیت‌های این زانو بند اسپرت به شمار می‌آید که به شما کمک می‌کند با ایجاد فشار منظم در زانو و مفصل‌ها، تورم و التهاب این ناحیه را کمتر کرده و درنتیجه راحت‌تر حرکت کنید. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که می‌توانید از زانو بند فوتورو جهت پیشگیری از آسیب به زانو در هنگام تمرین‌های سخت ورزشی یا فعالیت‌های روزانه استفاده کنید.

 

 

زانو بند اسپرت با کنترل رطوبت فوتورو کد 45696 مدل 2024
زانو بند اسپرت با کنترل رطوبت فوتورو کد 45696 مدل 2024
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;

آخرین محصولات مشاهده شده