0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: ریمل

Wonder Volume

ریمل حجم دهنده کالیستا مدل واندر والیوم

شناسه کالا: 816261
شناسه کالا: 816261
مشخصات برجسته بیشتر
  • کشور مبدأ برند : ایران
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
300,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ریمل حجم دهنده کالیستا مدل واندر والیوم
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

چشمانی زیبا در گرو داشتن مژه‌های بلند و پرپشت است. در حقیقت شما تنها با داشتن مژه‌ها پر و مشکی می‌توانید زیبایی و جذابیت را به چشمان خود هدیه بدهید. اما شاید بپرسید چطور؟ آیا امکان داشتن مژه‌های بلند و پرپشت همیشه وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله. شما تنها با مصرف یک ریمل خوب و با کیفیت نظیر ریمل حجم دهنده کالیستا مدل واندر والیوم می‌توانید مژه‌های بلند و پرپشت را تجربه کنید. در حقیقت تنها با یک دور زدن این ریمل زیبایی چشمان شما دو برابر خواهد شد.

بسیاری از افراد برای داشتن مژه‌های تیره و جلوه بخشیدن به چشمان خود، روزانه از ریمل استفاده می‌کنند. ریمل‌ها جزء آن دسته از محصولات آرایشی و بهداشتی هستند که بانوان همیشه برای جشن‌ها، مهمانی‌ها و حتی سرکار از آن بهره می‌گیرند. ریمل حجم دهنده کالیستا یک محصول عالی و فوق‌العاده و به نسبت مقرون به صرفه‌ای است که دارای فرچه مویی و ظریفی بوده و به حجم‌دهی مژه‌ها و پرپشت نشان دادن آن‌ها کمک می‌کند.

این ریمل از ایجاد چسبندگی در مژه‌ها جلوگیری کرده و سبب افزایش جلوه آن‌ها می‌شود. در ادامه ریمل کالیستا را مورد بررسی قرار داده و مزایا و ویژگی‌های آن را برایتان شرح دادیم. برای خرید این محصول از داروخانه آنلاین، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

 


 

ریمل چیست و چه کاربردی دارد؟

ریمل دارای ترکیبات رنگدانه‌ای است که از آن روی مژه‌ها برای تیره‌تر و بلندتر نشان دادن آن‌ها در برابر سفیدی چشم استفاده می‌شود. ریمل‌های جدید و موجود در بازار دارای موم‌ها و روغن‌های مختلفی هستند که بافت کرمی و چسبناکی دارند. برخی از انواع آن‌ها دارای الیاف‌های ریزی بوده و سبب بلندتر شدن مژه‌ها می‌شوند. ریمل به عنوان یک ماده آرایشی درون لوله‌هایی ریخته و به کمک یک برس گرد به نام گرز استفاده می‌شود.

امروزه انواع ریمل‌ها در بازار وجود دارند. برخی از آن‌ها بافت شفاف و بدون رنگی داشته که تنها موجب پر پشت شدن مژه می‌شوند، برخی دیگر نیز دارای رنگ‌های متنوعی بوده و به عنوان ریمل‌های رنگی به فروش می‌رسند.

ریمل‌هایی که ضد آب هستند از ایجاد چسبندگی در مژه‌ها جلوگیری کرده و به آن‌ها کمک می‌کنند تا به خوبی فر خورده و حالت زیبایی پیدا کنند. ریمل‌های حجم‌دهنده و بلند کننده الیاف نایلونی یا ابریشمی مصنوعی دارند که به عنوان اکستنشن موقت مژه عمل می‌کنند. از سویی دیگر برخی از ریمل‌ها دارای ویتامین B5 بوده و به نرم‌تر شدن مژه‌ها کمک می‌کنند.

در واقع اگر شما هم به دنبال زیباتر شدن چشمان خود هستید و قصد دارید در طی روز از بی‌حال به نظر رسیدن چشمان خود جلوگیری کنید، می‌توانید از این محصولات فوق‌العاده عالی بهره بگیرید. با توجه به تنوع بسیار زیاد ریمل‌ها در بازار، انتخاب کمی سخت و دشوار است. چیزی که این محصولات را از یکدیگر متمایز می‌کند و موجب انتخاب راحت‌تر شما می‌شود، ویژگی‌های منحصر به فرد هر محصول است. با مطالعه کامل ویژگی‌ها و مزیت‌ها می‌توانید یک ریمل مناسب و متناسب برای خود تهیه کنید. در این حالت شما پس از مصرف، اعتماد به نفس بالایی پیدا خواهید کرد.

ریمل حجم دهنده کالیستا مدل واندر والیوم یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات موجود در بازار است. با استفاده از ریمل می‌توانید زیبایی چشمان خود را دوبرابر کنید و سطح اعتماد به نفس خود را نیز بالا ببرید. جهت خرید ریمل کالیستا می‌توانید از طریق یک داروخانه آنلاین معتبر اقدام کنید. حتما به پلمپ محصول قبل از خرید و همچنین تاریخ انقضاء آن توجه کنید.

 

 


 

ویژگی‌های ریمل حجم دهنده کالیستا مدل واندر والیوم

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، شما برای خرید بهترین و با کیفیت‌ترین ریمل موجود در بازار، قبل از هرچیزی باید به ویژگی‌های منحصر به فرد محصول توجه کنید. ریمل حجم دهنده کالیستا مدل واندر والیوم دارای ویژگی‌های بسیار فوق‌العاده و عالی بوده که این محصول را نسبت به سایر محصولات رقیب حال حاضر متمایز کرده است. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • به کمک محلول‌های پاک‌کننده آرایشی به آسانی از مژه‌ها پاک می‌شود.
  • برس بسیار ریز و پر تراکمی داشته و مانع از ایجاد چسبندگی در مژه‌ها می‌شود.
  • در ترکیبات خود رنگدانه‌های مشکی و غلیظ دارد.
  • ریمل کالیستا خاصیت ضد ریزش داشته و از این رو موجب سیاه شدن زیر چشم نمی‌شود.
  • بیشترین حجم را به مژه‌ها می‌دهد.
  • حالت‌دهنده مژه‌ها بوده و سبب زیبایی و جلوه آن‌ها می‌شود.
  • به پرپشت شدن مژه‌ها کمک می‌کند.
  • ماندگاری بسیار بالایی دارد

 


 

مزایای مصرف ریمل حجم دهنده کالیستا مدل واندر والیوم

شاید این سوال برای شما هم به وجود آمده باشد که چرا باید از ریمل حجم دهنده کالیستا مدل واندر والیوم بهره بگیرید؟ آیا این ریمل مزایای متنوعی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که ریمل حجم دهنده کالیستا دارای ویژگی‌های مثبت متعددی بوده و سبب افزایش ظاهر مژه‌ها می‌شود. به همین منظور شما با یک دور زدن این ریمل تاثیر آن را روی چشمان خود مشاهده خواهید کرد. در ادامه برخی دیگر از مزیت‌های استفاده از ریمل کالیستا را برای شما شرح دادیم تا تصمیم‌گیری برای خرید را برایتان آسان‌تر کنیم. مزایای ریمل کالیستا عبارتند از:

  • ریمل کالیستا در افزایش حجم مژه‌ها تاثیر بسزایی گذاشته و به دلیل ترکیبات منحصر به فردی که دارد مانع از ریزش مژه‌ها می‌شود.
  • این محصول حالتی بسیار گیرا و چشمگیر به چشمان شما بخشیده و جلوه آرایش شما را چندین برابر می‌کند.
  • ریمل کالیستا فرچه مویی بسیار با کیفیتی داشته و مانع از ایجاد چسبندگی مژه‌ها می‌شود.

نحوه مصرف ریمل حجم دهنده کالیستا مدل واندر والیوم

برای استفاده از ریمل حجم دهنده کالیستا، ابتدا قسمت برس ریمل را در انتهای مژه بخشی که رویش آن شروع شده است قرار داده و به سمت بالا بکشید و بچرخانید. این عمل را تا زمانی که مژه‌های شما به حجم دلخواه برسند می‌توانید ادامه دهید.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 

 

ریمل حجم دهنده کالیستا مدل واندر والیوم
ریمل حجم دهنده کالیستا مدل واندر والیوم
قیمت:
300,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;