0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: روغن مو

Multi Function Dry Oil

روغن پوست و مو ورونیک مدل مولتی فانکشن

شناسه کالا: 823832
شناسه کالا: 823832
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
999,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: روغن پوست و مو ورونیک مدل مولتی فانکشن
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پوست و مو از اجزای اصلی بدن هستند که در زیبایی تاثیر به سزایی دارند. داشتن موهایی سالم و براق و پوستی شاداب و با طراوت خواسته تمام افراد زیباپسند است. اغلب افراد برای رسیدن به این خواسته روش‌های بسیاری را امتحان می‌کنند اما ما در این نوشتار می‌خواهیم راهی ساده و ارزان قیمت را معرفی کنیم و آن هم مصرف روغن پوست و مو ورونیک است. این روغن به عنوان تقویت کننده و ترمیم کننده پوست و مو شناخته شده است و تاثیر چشمگیری در حفظ سلامت و زیبایی آن‌ها دارد.

برند Veronique که تولید کننده این روغن مو است؛ یکی از برندهای بی نظیری است که در ساخت محصولات خود از متریال درجه یک طبیعی همچون ویتامین سی، عصاره آلوورا، هیالورونیک اسید و مواد آنتی اکسیدان بهره می‌برد.

این برند مطرح محصولات خود را تحت لیسانس پاریس تولید و عرضه می‌کند به بیان دیگر فرمولاسیون تولیدات ورونیک از فرانسه می‌آید و در داخل تولید می‌شود.

در ادامه این مطلب قصد داریم یکی از محصولات مرغوب ورونیک؛ با نام روغن پوست و مو ورونیک مدل مولتی فانکشن (Multi Function Dry Oil) که در داروخانه آنلاین صبا نیز عرضه می‌شود را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 


 

روغن مو چیست و چه کاربردی دارد؟

استفاده از روغن یا روغن درمانی یکی از روش‌های قدیمی برای درمان انواع مشکلات پوست و مو بوده که در حال حاضر خواص آن مورد تایید بسیاری از متخصصین پوست نیز قرار گرفته است چراکه روغن‌های گیاهی در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت از پوست و مو به عنوان پایه و تاثیرگذارترین مواد به کار می‌روند.

معمولا در روغن مو؛ روغن‌های گیاهی همچون روغن آرگان، روغن زیتون، روغن نارگیل، روغن ماکادمیا، روغن بادام شیرین، روغن هسته انگور، روغن هسته انار و غیره وجود دارند که با رساندن مواد مغذی به عمق ریشه مو موجب تقویت آن می‌شوند.

روغن تراپی مداوم موها با روغن پوست و مو ورونیک در حفظ شادابی، درخشش و سلامتی موها نقش به سزایی خواهد داشت؛ به ویژه برای افرادی که موهای بلندی دارند، موهای خود را دکلره و رنگ کرده‌اند یا از وسایل حرارتی و حالت دهنده مو استفاده می‌کنند.

 


 

ویژگی‌های روغن پوست و مو ورونیک مدل مولتی فانکشن

  • افزایش نرمی، لطافت و درخشش مو
  • پیشگیری و بهبود ترک‌های پوستی
  • مناسب صورت، بدن و مو
  • نرم کننده و لطافت بخش
  • ترمیم عمقی ساقه موها

 


 

مزایای استفاده از روغن پوست و مو ورونیک مدل مولتی فانکشن

روغن پوست و مو ورونیک مدل مولتی فانکشن (Multi Function Dry Oil) یک روغن فوق‌العاده برای تقویت پوست صورت، بدن و موها است.

این محصول چند منظوره دارای فرمولاسیونی منحصر به فرد است که در آن ترکیباتی شگفت‌انگیز از موثرترین روغن‌های گیاهی و ویتامین‌ها وجود دارد که ضمن ترمیم و تغذیه موهای خشک و آسیب دیده؛ موجب نرمی، درخشش و لطافت موها خواهد شد.

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از روغن پوست و مو ورونیک کمک به بهبود و رفع  ترک‌های پوستی و استرچ مارک‌ها و همچنین پیشگیری از بروز ترک‌های پوستی است.

محصول مورد بحث بدون ایجاد احساس ناخوشایند چربی و سنگینی روی پوست و موها با تقویت و تغذیه؛ خشکی و شکنندگی مو را برطرف کرده و موهای پرپشت، درخشان و زیبا را برای شما به ارمغان می‌آورد.

نحوه مصرف روغن پوست و مو ورونیک مدل مولتی فانکشن

  • روش مصرف برای صورت؛ چند قطره از محصول را کف دست ریخته و با ملایمت روی پوست صورت ماساژ دهید
  • روش مصرف برای بدن؛ روغن را روی پوست تمیز بدن با حرکات دورانی ماساژ دهید و روی نواحی خشک بدن و استرچ مارک‌ها با تمرکز بیشتری این کار را انجام دهید
  • روش مصرف برای مو؛ مقدار مناسبی از روغن پوست و مو ورونیک را پس از استحمام روی نوک و ساقه مرطوب مو ریخته و به آرامی ماساژ دهید

دقت داشته باشید که؛

  • از تماس این محصول با چشم خودداری کنید
  • دور از دسترس کودکان نگه دارید

 


 

خرید روغن پوست و مو ورونیک مدل مولتی فانکشن

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه‌کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

از گذشته تا امروز روغن‌های طبیعی کاربردهای بسیاری در جایگاه‌ها مختلف نظیر حالت دادن به موها، مرطوب کردن پوست، مقابله با آکنه و تقویت ناخن‌ها داشته‌اند. در همین راستا کمپانی‌های زیادی نظیر ورونیک دست به تولید روغن پوست و مو زده‌اند و با ترکیب انواع مواد طبیعی گیاهی به تقویت و تغذیه مو کمک کرده‌اند.

روغن پوست و مو ورونیک یکی از محصولات مرغوب موجود در داروخانه صبا است که در این نوشتار به معرفی آن پرداختیم. امیدواریم مفید واقع شده باشد.

روغن پوست و مو ورونیک مدل مولتی فانکشن
روغن پوست و مو ورونیک مدل مولتی فانکشن
قیمت:
999,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;