0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.

معرفی بهترین کرم روشن کننده و جوان کننده پوست

آیا به دنبال روشی برای از بین بردن تیرگی پوست و افزایش درخشندگی آن هستید؟ پوست یکی از مهم‌ترین قسمت‌های زیبایی بخش چهره محسوب می‌شود که برای دستیابی به بهترین حالت آن باید رسیدگی‌های لازم را انجام دهید.استفاده از بهترین کرم روشن کننده پوست برای جوان کردن پوست صورت یکی از کارآمدترین گزینه‌هایی است که با توجه به نیاز خود می‌توانید از نمونه‌های موجود در بازار استفاده کنید.

ترکیبات به کار رفته در ساخت کرم‌های روشن کننده تمامی مواد مورد نیاز جهت بازگشت جوانی و شادابی پوست را فراهم می‌کنند؛ بنابراین با توجه به تجویز پزشک و میزان تیرگی پوست خود می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. قرص‌های روشن کننده پوست با اثرات مشابه کرم‌های جود در بازار یکی دیگر از گزینه‌های موجود محسوب می‌شوند.

نحوه استفاده از کرم یا قرص روشن کننده پوست برای هر یک از محصولات منحصر به فرد است؛ بنابراین با بررسی ویژگی‌های محصول و تجویز پزشک می‌توانید از این وسایل بهداشتی استفاده کنید.

پیش از استفاده از کرم‌ها و قرص‌های روشن کننده موجود در بازار در کنار فواید باید عوارض آن‌ها را نیز در نظر بگیرید؛ بنابراین اگر قصد استفاده از این وسایل بهداشتی برای جوان‌سازی پوست خود را دارید ادامه مطلب از داروخانه اینترنتی صبا را از دست ندهید.

کرم روشن کننده پوست چیست؟

یکی از پرطرفدارترین محصولات آرایشی بهداشتی بین خانم‌ها محسوب می‌شود که با استفاده از ترکیب منحصر به فرد خود جوانی و شادابی را به پوست شما باز می‌گرداند. تنوع بالایی از کرم‌های روشن کننده پوست در بازار موجود هستند که با توجه به تجویز پزشک و سطح تیرگی پوست خود می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

استفاده از مواد مختلف مانند ویتامین‌ها، هیدروکینون و گلوتاتیون در ساخت روشن کننده و ضدلک صورت کمک زیادی به حفظ درخشندگی و رنگدانه‌های پوستی می‌کند؛ همچنین به کارگیری ترکیبات گیاهی مانند عصاره آلوورا با افزایش خاصیت کشسانی و الاستیکی پوست جوانی را به شما باز می‌گرداند.

انتخاب بهترین کرم روشن کننده پوست با توجه به نیاز شخصی و صلاح دید پزشک انجام می‌شود؛ زیرا عوامل متعددی بر روی تعیین گزینه مناسب برای پوست شما تاثیر می‌گذارند. در این شرایط بهتر است بدون مشورت پزشک از به کارگیری کرم‌های روشن کننده یا محصولات مشابه برای پوست خود اجتناب کنید.

فواید کرم روشن کننده

آشنایی با ویژگی‌های مثبت هر یک از محصولات آرایشی بهداشتی مانند کرم‌های روشن کننده در تصمیم گیری نهایی کمک زیادی به شما می‌کند؛ بنابراین در صورتی که قصد استفاده از کرم روشن کننده برای افزایش شادابی و جوانی پوست خود را دارید بهتر است قبل از خرید نهایی فواید استفاده از آن را بدانید. در ادامه برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت این محصولات آرایشی بهداشتی را بررسی می‌کنیم.

افزایش رطوبت پوست

رطوبت یکی از معیارهای مهم در حفظ جوانی و درخشندگی پوست محسوب می‌شود؛ بنابراین با مصرف برخی مواد تغذیه‌ای و طبیعی می‌توانید رطوبت سطح پوستی خود را در سطح متعادلی حفظ کنید. استفاده از بهترین کرم روشن کننده پوست رطوبت مورد نیاز را برای شما تامین می‌کند؛ بنابراین در طولانی مدت می‌توانید نتایج اثربخش آن بر روی جوانی خود را مشاهده کنید. نرمی و لطافت از مهم‌ترین نتایج چشمگیری هستند که در اثر حفظ رطوبت کافی حاصل می‌شوند.

حفظ درخشندگی پوستی

یکی دیگر از اثرات مثبت به کارگیری کرم‌های روشن کننده پوستی است که پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از استفاده می‌توانید آن را مشاهده کنید. تحریک تولید کلاژن و الاستیک پوستی با استفاده از کرم‌های روشن کننده جوانی و شادابی قبلی را به شما باز می‌گرداند؛ بنابراین می‌توانید با پوستی درخشنده اعتماد به نفس خود را به دست آورید. این کرم‌ها علاوه بر تحریک تولید کلاژن و الاستیک پوستی آن را تقویت نیز می‌کنند.

ناپدید شدن لکه‌های تیره

علاوه بر تیرگی پوست وجود لکه‌های رنگدانی بر روی پوست یکی دیگر از مشکلاتی است که افراد زیادی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند‌. از بین رفتن لکه‌های تیره با استفاده از کرم‌های روشن کننده پوستی یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی است که افراد زیادی را به سمت خود جلب کرده است؛ به طوری که پس از استفاده کوتاه مدت میزان تولید رنگدانه‌‌های پوستی یا ملانین تنظیم می‌شود.

برای تکمیل این اثر کرم‌های روشن کننده می‌توانید از قرص‌های مکمل استفاده کنید.

محو کردن چین و چروک پوستی

وجود خطوط متعدد بر روی صورت یکی از عوارض اجتناب ناپذیر پیری در سالمندان است. این موضوع تا حد زیادی بر روی زیبایی و اعتماد به نفس افراد تاثیر می‌گذارد؛ بنابراین با انتخاب و به کارگیری بهترین کرم روشن کننده پوست می‌توانید از چین و چروک‌های پوستی خود رها شده و جوانی خود را بازیابی کنید. این محصولات با داشتن ترکیبات ضد پیری اغلب چروک‌های ریز و درشت موجود در قسمت‌های مختلف صورت شما را از بین می‌برند.

کرم روشن کننده پوست چیست؟

ترکیبات مهم در محصولات روشن کننده پوست چیست؟

تنوع بالا کرم‌های روشن کننده پوستی موجود در بازار تصمیم گیری نهایی را برای افراد دشوار می‌کند؛ بنابراین برای جلوگیری از عوارض جانبی و گرفتن حداکثر نتیجه بهتر است با تجویز پزشک محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. کرم‌های روشن کننده موجود در بازار از ترکیبات متنوعی تشکیل می‌شوند؛ بنابراین برای آسودگی خاطر هنگام استفاده از این محصولات باید آشنایی کافی با ترکیبات به کار رفته داشته باشید.

آلفا آربوتین

یکی از ترکیبات رایج به کار رفته در بهترین کرم روشن کننده پوست است که از منابع متعددی مانند گیاه علف خرس، پوست گلابی و گندم به دست می‌آید. این ماده با تنظیم فرایند تولید رنگدانه‌های پوستی یا ملانین از ایجاد لکه‌های پوستی جلوگیری می‌کند؛ بنابراین برای درمان و پیشگیری از بروز لکه‌های پوستی تیره می‌توانید از محصولات دارای این ترکیبات استفاده کنید. آلفا آربوتین فرایند تولید لکه‌های پوستی در اثر اشعه ماورا بنفش خورشید را کند می‌کند. برای تقویت اثر ترکیبات آلفا آربوتین می‌توانید از کرم‌های مکمل ویتامین سی استفاده کنید.

آزالئیک اسید

یکی از لایه بردارهای پرکاربرد در محصولات آرایشی بهداشتی است که به صورت طبیعی بر روی پوست انسان توسط مخمرها تولید می‌شود. منابع تولید آزالئیک اسید به صورت مصنوعی گندم و جو هستند. آزالیک اسید با پاک کردن منافذ پوستی از باکتری‌های مضر ایجاد التهاب و قرمزی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد؛ بنابراین در استفاده کوتاه مدت می‌توانید مشاهده نتایج اثربخش این ترکیب باشید. این ترکیب با کاهش و تنظیم فرایند تولید رنگدانه‌‌های پوستی یا ملانین موجب روشن شدن رنگ چهره شما می‌شود.

اسید کوجیک

این ماده با داشتن خاصیت لایه برداری و ضد میکروبی خود نقش زیادی در افزایش شادابی و اثربخشی کرم روشن کننده دارد. اگر به دنبال بهترین کرم روشن کننده پوست با توانایی بالا در از بین بردن لکه‌های پیری و چین و چروک هستید بهتر است محصولاتی با محتویات اسید کوچیک را خریداری کنید.

این ماده با تنظیم تولید تیروزین در بدن که پیش نیاز ساخت ملانین یا رنگدانه پوستی است بر روی روشنی پوست شما تاثیر می‌گذارد.

هیدروکینون

یکی از ترکیبات پایه به کار رفته در اغلب کرم‌های روشن کننده پوستی است که تولید آنزیم تیروزین در بدن را تا حد زیادی کاهش می‌دهد؛ بنابراین تولید لکه‌های پوستی به دلیل ازدیاد رنگدانه‌های ملانین تنظیم می‌شود. این ترکیب دارای خاصیت لایه برداری و ضد لک قدرتمندی است؛ بنابراین برای از بین بردن لکه‌های پوستی در اثر پیری، برخورد اشعه ماورا بنفش خورشید و غیره می‌توانید از آن استفاده کنید.

عوامل موثر بر تعیین رنگ پوست صورت و بدن

ملانین به عنوان رنگدانی پوستی یکی از مهم‌ترین عواملی است که بر روی رنگ پوست صورت و بدن افراد تاثیر می‌گذارد. نوع ملانین ساخته شده در بدن انسان نقش زیادی بر روی تعیین تون رنگی پوست دارد؛ به طوری که رنگدانه‌های ملانین تولید شده در افراد سیاه پوست، سفید پوست و دورگه متفاوت است. انواع مختلفی از ملانین‌ها با توجه به ژنتیک و بیولوژی افراد ساخته می‌شوند که پزشکان برای تجویز بهترین کرم روشن کننده پوست به آن توجه زیادی می‌کنند.

میزان رنگدانی ملانین تولید شده در افراد یکی دیگر از عواملی است که بر روی تعیین رنگ پوست صورت و بدن تاثیر می‌گذارد؛ به طوری که افزایش رنگدانه ملامین موجب تیره شدن رنگ پوست می‌شود.

در سمت مقابل با کاهش میزان ملانین می‌‌توانید اثرات روشن شدن رنگ پوست را مشاهده کنید؛  برای مثال در افراد سیاه پوست جهت افزایش مقاومت افراد نسبت به اشعه ماورا بنفش خورشید میزان تولید ملانین تا حد زیادی افزایش یافته است.

عوامل موثر بر تعیین رنگ پوست صورت و بدن

قرص روشن کننده پوست چه تاثیری دارد؟

در کنار استفاده از بهترین کرم روشن کننده پوست برای افزایش نتیجه‌گیری  می‌توانید از قرص‌های مکمل در این زمینه استفاده کنید. قرص‌های روشن کننده پوستی به دلیل داشتن ترکیبات فعال‌تر نسبت به کرم‌های روشن کننده ثرات خود را در مدت زمان کوتاهی با شدت بیش‌تر نشان می‌دهند.

بنابراین اگر به دنبال راهی برای از بین بردن حجم زیادی از تیرگی پوست و لکه‌های پیری هستید می‌توانید به سراغ این قرص‌ها بروید؛ البته استفاده از این محصولات درمانی باید با توجه به صلاح‌دید پزشک و تجویز وی انجام شود.

قرص‌های روشن کننده پوستی با حفاظت پوست در برابر رادیکال‌های آزاد بخش زیادی از چین و چروک‌های ناشی از افزایش سن را برطرف می‌کنند؛ به طوری که با وارد شدن به جریان خون و توضیح در سراسر بدن تاثیرات سیستمیک خود را در مدت زمان کوتاهی به نمایش می‌گذارند.

بهترین محصولات روشن کننده پوست

انواع کرم های سفید کننده پوست در بازار موجود هستند که با توجه به صلاح‌دید پزشک خود می‌توانید از آن‌ها جهت رسیدن به زیبایی و طراوت بیش‌تر استفاده کنید. هر یک از این محصولات آرایشی بهداشتی ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند؛ بنابراین در ادامه برخی از مهم‌ترین آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

سرم ضد لک 2% آربوتین ویتالیر

یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای از بین بردن لکه‌های تیره ناشی از افزایش سن و سالمندی است. سرم ضد لک 2% آربوتین ویتالیر برای انواع پوست قابل استفاده است و با مهار عملکرد آنزیم تیروزیناز و کاهش تولید ملانین به به درمان لک های ناشی از سن و آفتاب و ملاسما کمک می کند.

سرم ضد لک 2% آربوتین ویتالیر

کرم ویتامین سی مدیلن

اگر به دنبال محصولی با کارایی‌هایی چندگانه و هزینه خرید مقرون به صرف اسید می‌توانید از کرم ویتامین سی برند مدیلن استفاده کنید. این محصول با داشتن ترکیبات منحصر به فرد خود تمامی آثار روشن کنندگی، آبرسانی، جوانسازی و ضد چروک پوستی را در اختیار شما قرار می‌دهد. برخی از مهم‌ترین ترکیبات این کرم شامل دایمتیکون، زایلیتول، پارافین و ویتامین سی هستند.

کرم ویتامین سی مدیلن

کرم روشن کننده پریم

این محصول برای افرادی با منع مصرف ترکیبات حاوی هیدروکینون اهمیت بالایی دارد. کرم روشن کننده پریم مدل متکس با داشتن خاصیت ضد چروک، ضد لک و آبرسانی قوی در کوتاه مدت نتایج خوبی را به شما ارائه می‌دهد؛ البته اگر دارای پوستی چرب و آکنه‌دار هستید بهتر است به سراغ گزینه‌های دیگر برود.

کرم روشن کننده پریم

کرم سینره

حفظ مواد مغذی پوستی مانند امگا ۳، امگا ۶ و آنتی اکسیدان‌های ضروری با استفاده از کرم روشن کننده سینره نجام می‌شود. این محصول با داشتن ترکیبات منحصر به فرد خود خاصیت شفاف کنندگی و جوانسازی قابل توجهی را ارائه می‌دهد. رفع انواع تیرگی و لکه‌های پوستی با استفاده از این محصول امکان‌پذیر است.

کرم سینره

کرم هیدرودرم

اگر مدت زمان زیادی از طول روز در معرض تابش نور خورشید هستید بهتر است از این کرم برند هیدرودرم استفاده کنید. کرم ساینده و پاک کننده هیدرودرم بهترین کرم روشن کننده پوست جهت از بین بردن لکه‌های تیره و حفاظت از بافت جلدی در برابر اشعه مضر فرابنفش است.

کرم هیدرودرم

کرم روشن کننده چه عوارضی دارد؟

ترکیبات به کار رفته در روشن کننده و ضدلک بدن و صورت موجود در بازار در کنار فواید متعدد خود از عوارض جانبی نیز برخوردار هستند؛ بنابراین پیش از استفاده بهتر است با انجام آزمایش و بررسی پزشک پوستی متخصص تصمیم خود را نهایی کنید. عوارض ناشی از کرم‌های روشن کننده به ترکیبات به کار رفته در آن‌ها وابسته است.

جیوه یکی از ترکیباتی است که در برخی از کرم‌های روشن کننده پوستی موجود در بازار به کار می‌رود. استفاده بیش از حد از این مواد آرایش بهداشتی موجب عوارضی مانند مسمومیت با تیره و سندروم نفروتیک می‌شود.

هیدروکینون به عنوان یکی از ترکیبات پایه به کار رفته در بهترین کرم روشن کننده پوست در برخی موارد موجب اختلالاتی به نام اگزوژن می‌شود. پوست سیاه و آبی از مشخصه بارز در این آرزوی جانبی است که در اولین فرصت جهت درمان آن باید به پزشک مراجعه شود.

عوارض قرص روشن کننده پوست چیست؟

قرص‌های روشن کننده پوستی در صورت استفاده با تجویز پزشک عوارض جانبی مشخصی را به دنبال ندارند؛ البته رعایت نکات استفاده با توجه به صلاح‌دید پزشک و شرایط منحصر به فرد بیمار برای جلوگیری از بروز عوارض جانبی از نقش زیادی برخوردار است.

اختلالات گوارشی یکی از بارزترین عوارض جانبی قرص‌های روشن کننده پوستی هستند که با احتمال کمی برای بیماران بروز می‌کنند؛ برای مثال کپسول پیگمانتا به عنوان یکی از تنظیم کننده‌های ملانین پوستی در صورت استفاده اشتباه یا مسمومیت اختلالات گوارشی را از خود نشان می‌دهد.

عوارض قرص روشن کننده پوست چیست؟

نحوه استفاده از کرم روشن کننده پوست

پاک کردن پوست از تمام آلودگی‌ها با استفاده از شوینده‌های مناسب یکی از مهم‌ترین پیش نیازهایی است که برای استفاده از کرم‌های روشن کننده باید به آن توجه کنید؛ نظیر در این شرایط میزان جذب محتویات حصول مورد نظر برای پوست تا حد زیادی افزایش می‌یابد.

پس از شستشو و خشک کردن سطح پوست می‌توانید مقدار مناسبی از کرم روشن کننده را بر روی صورت بمالید. جهت بهبود جریان خون و جذب کرم بر روی پوست می‌توانید با ماساژ انگشتان میزان اثربخشی را افزایش دهید. تعداد استفاده از کرم روشن کننده در روز با توجه به تجویز پزشک و نوع محصول به کار رفته متغیر است.

نحوه استفاده از قرص روشن کننده پوست

بسیاری از افراد در کنار به کارگیری بهترین کرم روشن کننده پوست از قرص‌های مکمل نیز استفاده می‌کنند؛ بنابراین آشنایی با نحوه استفاده از این محصولات موضوع مهمی در این زمینه محسوب می‌شود. هر یک از قرص‌های روشن کننده موجود در بازار دوز مصرفی منحصر به فرد خود را دارند.

در این شرایط برای جلوگیری از عوارض جانبی و دستیابی به بهترین نتایج بهتر است مصرف قرص‌هایی روشن کننده پوستی را با تجویز پزشک شروع کنید. تعداد قرص در روز از دیگر معیارهایی است که جهت استفاده از این محصولات روشن کننده پوستی باید با آن آشنایی داشته باشید.

چرا باید از کرم های سفید کننده پوست استفاده کنیم؟

انجام مراقبت‌های پوستی یکی از مهم‌ترین عواملی است که بر روی سلامت شما تاثیر زیادی می‌گذارد؛ همچنین بازیابی اعتماد به نفس در ارتباط با جوانی و شادابی پوست از دیگر مواردی است که اهمیت استفاده از کرم روشن کننده و جوان کننده پوست را پررنگ‌تر جلوه می‌دهد.

با داشتن پوستی شفاف‌تر می‌توانید با اعتماد به نفسی بهتر در بین دیگران حاضر شوید؛ همچنین بازیابی زیبایی و جوانی گذشته حس و حال بهتری را به شما القا می‌کند. با در نظر گرفتن تمامی این موارد استفاده از بهترین کرم روشن کننده پوست اهمیت بالایی دارد.

کلام پایانی

کرم‌های روشن کننده پوستی یکی از پرطرفدارترین محصولات مراقبتی هستند که برای از بین بردن مشکلات مانند لکه، تیرگی پوست و چین و چروک‌ها می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. انتخاب بهترین کرم روشن کننده پوست با توجه به صلاح‌دید پزشک و نیاز شما انجام می‌شود.

قرص‌های روشن کننده پوستی از دیگر محصولاتی هستند که در برخی مواقع همراه با کرم‌های مراقبتی مصرف می‌شوند. برندهای متعددی در بازار انواع کرم‌های روشن کننده را تولید و عرضه می‌کنند؛ بنابراین با توجه به نوع مشکل خود می‌توانید بهترین کرم روشن کننده پوست را انتخاب کنید.

سوالات متداول

کرم روشن کننده پوستی از چه چیزی ساخته شده است؟

ترکیبات متعددی مانند هیدروکینون، ویتامین سی، اسید کوجیک، آلفا آرپوتین و آزالیک اسید در این محصولات وجود دارند.

کرم روشن کننده را چگونه استفاده کنیم؟

بررسی راهنما استفاده محصول بهترین روش را در اختیار شما قرار می‌دهد.

عوارض قرص روشن کننده پوستی چیست؟

برخی از محصولات دارای اختلالات جانبی در دستگاه گوارشی هستند.