0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Matex Lift Up Lotion

لوسیون سفت کننده پریم مدل متکس

شناسه کالا: 300242
شناسه کالا: 300242
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
549,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: لوسیون سفت کننده پریم مدل متکس
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

استفاده از یک کرم مرطوب کننده فقط می‌تواند رطوبت مورد نیاز پوست شما را تامین کند و به طور موقت چین و چروک‌ها را کمتر نمایان کند. اما یک کرم ضد چین و چروک، با برخورداری از مواد فعال می‌تواند مزایای بیشتری ارائه بدهد و علاوه بر مرطوب کردن پوست، مانع چین و چروک و پیری پوست شود.

در بازار، محصولات ضد چروک و لیفتینگ متعددی وجود دارد که بسته به نوع پوست و بودجه خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. اما پیشنهاد ما به شما، لوسیون سفت کننده پریم مدل متکس است که با انواع پوست سازگاری دارد و از بهترین ترکیبات و عصاره‌های گیاهی ساخته شده است.

 این محصول که در داروخانه آنلاین صبا موجود است، جایگزین مناسبی برای تزریق بوتاکس به شمار می‌آید و می‌تواند خطوط و ناهمواری‌های پوستی شما را به طور کامل برطرف کند. در ادامه به توضیح کامل این محصول، ویژگی‌ها، خواص و ترکیبات بی‌نظیر آن می‌پردازیم. پس تا پایان با ما همراه باشید

 


 

کرم ضد چروک و لیفتینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

کرم ضد چروک، کرمی است که برای رفع چین و چروک و پیشگیری از پیری پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصولات، در واقع مرطوب کننده‌هایی سرشار از مواد فعال و موثر هستند که با آبرسانی عمیق پوست، ناهمواری‌ها و خطوط ریز و درشت را از بین می‌برند و سبب صاف و یکدست شدن پوست می‌شوند.

 خاصیت لیفتینگ این محصولات بر کسی پوشیده نیست و همه ما می‌دانیم که پس از استفاده از محصولات ضد چروک و لیفتینگ پوستی سفت و محکم خواهیم داشت.

لوسیون سفت کننده پریم مدل متکس که به عنوان کرم ضد چروک عرضه می‌شود، قادر است خطوط دفرمه صورت مانند خطوط لبخند، اخم، پیشانی و... را محو کند و پوستی زیبا و شاداب به شما تحویل دهد. این محصول، با عملکرد دوگانه خود موجب جوانسازی و لیفت صورت هم می‌شود و با سفت کردن پوست مانع پیری پوست و شل شدن آن می‌شود

 


 

نحوه اثرگذاری لوسیون سفت کننده پریم Prime مدل متکس

در ترکیبات لوسیون سفت کننده پوست پریم مدل متکس از مواد فعال و عصاره‌های گیاهی همچون پپتیدهای syn-ake و Argireline، اسیدهای چرب ضروری، ویتامین A و E، سدیم PCA، اسکوالان و عصاره شاه بلوط هندی بهره برده شده است.

این مواد در کنار خاصیت آنتی اکسیدان و ضد چروک خود، خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی دارند و در ارتقای جوانی و رفع چروک پوست بسیار موثر هستند. در ادامه به بررسی برخی از این مواد می‌پردازیم:

پپتید Argireline و syn-ake

پپتیدها، حاصل پیوند زنجیره ای آمینواسیدها هستند و ترکیب آن‌ها با یکدیگر باعث ایجاد پروتئین (کلاژن پوست) می‌شود. دو پپتید Argireline و syn-ake از نوع پپتیدهای مختل کننده انتقال عصبی هستند. به این معنی که در فرمان ارسال شده از مغز در رابطه با انقباض و انبساط ماهیچه‌ها اختلال وارد می‌کنند.

 به طور کلی، عملکرد این دو پپتید به گونه‌ای است که وقتی اخم می‌کنیم یا می‌خندیم، مانع رسیدن فرمان مغز به ماهیچه‌ها می‌شوند، در نتیجه ماهیچه‌ها بی حرکت مانده و چین و چروکی در پوست ایجاد نمی‌شود.

عصاره شاه بلوط هندی

این ماده یک آنتی اکسیدان قوی است که از آسیب رادیکال‌های آزاد به پوست جلوگیری می‌کند و مانع التهاب و آسیب به سلول‌های پوستی می‌شود. در نتیجه مانع ایجاد چین و چروک و پیری پوست می‌شود.

ویتامین A و E

ویتامین E نیز خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و از پوست در برابر عوامل محیطی مانند نور خورشید و رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند و به دنبال آن، روند ایجاد چین و چروک و پیری پوست را به تعویق می‌اندازد.

 ویتامین A نیز سرشار از رتینول است که به تولید سلول‌های پوستی کمک می‌کند و باعث افزایش خاصیت الاستیسیته پوست و جوان شدن صورت می‌شود.

 


 

ویژگی‌های لوسیون سفت کننده پریم مدل متکس

  • دارای بافت نرم و سبک با سرعت جذب بالا
  • مرطوب کننده و آبرسانی عمیق به لایه‌های پوست
  • حاوی پپتیدهای Argireline و syn-ake با عملکردی مشابه بوتاکس
  • افزایش خاصیت ارتجاعی و کشسانی پوست
  • از بین بردن چین و چروک و خطوط لبخند، اخم و پیشانی
  • جوانسازی و سفت کردن پوست
  • حفظ اثرات تزریق بوتاکس
  • جایگزین بوتاکس در موارد ممنوعیت پزشکی
  • قابل استفاده در صورت و گردن

 


 

مزایای مصرف لوسیون سفت کننده پریم مدل متکس

چه مزیتی بهتر از اینکه لوسیون سفت کننده پریم Prime مدل متکس حاوی دو پپتید Argireline و syn-ake است. این دو پپتید از حرکت ماهیچه‌ها در هنگام اخم کردن یا خندیدن جلوگیری می‌کنند و مانع ایجاد چین و چروک در پوست می‌شوند.

بنابراین می‌توانید از این محصول به جای بوتاکس استفاده کنید و نواحی صورت و گردن خود را جوان و لیفت کنید.

از دیگر مزیت‌های لوسیون ضد چروک پریم باید به خاصیت آبرسانی آن اشاره کنیم که لایه‌های پوستی را به صورت عمقی ‌آبرسانی می‌کند و باعث تولید بیشتر کلاژن و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می‌شود. این خاصیت باعث می‌شود پوست شما حالت کشسانی خود را حفظ کند و دیرتر دچار کشیدگی و چین و چروک شود.

نحوه مصرف لوسیون سفت کننده پریم مدل متکس

برای استفاده از لوسیون سفت کننده پوست پریم Matex کافی است روزی 2 بار (صبح و شب) مقدار کافی از آن را بردارید و روی پوست تمیز خود بمالید. سپس به آرامی ‌و به صورت دورانی ماساژ دهید تا جذب پوست شود.

توجه داشته باشید که:

  • از تماس محصول با چشم‌ها و دهان خودداری کنید.
  • قبل از استفاده، محصول را روی دست خود تست کنید و از عدم حساسیت پوستی مطمئن شوید.
  • محصول را در دسترس کودکان قرار ندهید.
  • محصول را در دمای مناسب و به دور از تابش مستقیم خورشید نگهداری کنید

 


 

لوسیون سفت کننده پریم مدل متکس برای چه افرادی مناسب است؟

لوسیون سفت کننده پریم برای انواع پوست قابل استفاده است و برای افراد جوان تا کهنسال منع مصرفی ندارد.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه‌ آنلاین صبا، از بزرگترین داروخانه‌های اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید لوسیون سفت کننده پریم مدل متکس، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

 


 

جدول ترکیبات لوسیون سفت کننده پریم مدل متکس

ترکیبات

مقدار

آب دیونیزه

*

اسید استئاریک

*

اسکوالن

*

گلیسرین

*

استیل هگزا پپتید دی آمینوبوتیرویل بنزیل آمید دی استات

*

سدیم پیرولیدون کربوکسیلیک اسید

*

امولسیفایر

*

پروپیلن گلیکول

*

توکوفریل استات

*

عصاره شاه بلوط هندی

*

ویتامین B5

*

ویتامین A

*

ویتامین E

*

 

لوسیون سفت کننده پریم مدل متکس
لوسیون سفت کننده پریم مدل متکس
قیمت:
549,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;

آخرین محصولات مشاهده شده